poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Tęczaki i Ciemnogród, czyli smutna walka o nic...

Ostatnimi czasy dość częstym zjawiskiem występującym w naszym społeczeństwie jest to, że wiele osób ustawia na Facebooku tęczową profilówkę. Po co i dlaczego to robią? Nie od dziś wiadomo, że na świecie istnieją tacy, którzy idą ślepo za tłumem niczym stado baranów i robią to co inni bez zastanowienia... No bo taka teraz moda i dużo osób też tak ma. Natomiast jeszcze inni chcą po prostu pokazać, że są po stronie homoseksualistów i to propagują... Cóż... Chyba jednak wolę pozostać odmieńcem ale do rzeczy. Jakiś miesiąc do tyłu w Stanach Zjednoczonych zostały zalegalizowane małżeństwa homoseksualne. Nie jestem żadnym homofobem i zanim zdążysz mnie zbluzgać w komentarzu najpierw uważnie przeczytaj...

Z natury jestem spokojną i opanowaną osobą, którą ciężko wyprowadzić z równowagi. Niestety ale tęczowe profilówki działają na mnie jak płachta na byka. Z góry Ci powiem, że nie mam nic przeciwko ludziom odmiennej orientacji. Tak więc jeżeli jesteś jednym z tęczaków możesz odetchnąć z ulgą. To o co mi chodzi? Już jakiś czas do tyłu na stronie promującej homoseksualizm próbowałam bezskutecznie wyrazić w kulturalny sposób swoje zdanie i wytłumaczyć jedną ważną kwestię. Jak się możesz domyślić spotkałam tam różne typy ludzi ale dwa szczególnie rzuciły mi się w oczy. Jedni to przeciwnicy związków homoseksualnych, którzy po nieudanych próbach przekonania tych drugich, że homoseksualizm jest zły po pewnym czasie sami zaczęli reagować agresją. Natomiast Ci drudzy to osoby popierające ludzi odmiennej orientacji, a Ci co mieli inne zdanie niż oni to na bank są z Ciemnogrodu. No tak bo jak nie idziesz ślepo za tłumem i masz inne poglądy od pozostałych to jesteś zacofana/y. 

Ja nie miałam i nie mam zamiaru przekonywać nikogo z Was, że homoseksualizm jest zły. Ja go akceptuję tak samo jak to, że ktoś ma inny kolor skóry tylko nie rozumiem jednej rzeczy... Po co stoi tęcza w Warszawie i po co są te całe maskarady i stronki pełne nienawiści typu: Precz z Ciemnogrodem! Nie może być normalnie? Jeden z udzielających się na forum napisał mi, że tęcza na profilowym jest na cześć ludzi homoseksualnych, którzy dostali prawo do zawarcia związku małżeńskiego. W odpowiedzi napisałam mu, że w takim razie może Ja też ustawię sobie zdjęcie na cześć tego, że jestem heteroseksualna. Facet jednoznacznie stwierdził, że Ja już te prawa mam od dawna i nie ma potrzeby tego propagować... Okej ale skoro homoseksualni te prawo też już dostali to po co ta cała szopka z tęczowymi na Facebooku? Po mojej ostatniej odpowiedzi koleś po prostu zamilkł i nie wiedział co ma odpowiedzieć. Niedługo może być tak, że heteroseksualni też zaczną domagać się postawienia pomnika na ich cześć lub czegoś innego co będzie głosić ich orientację seksualną...

Na szczęście sprawa trochę ucichła, a jakie jest Wasze zdanie na ten temat? :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)