czwartek, 11 lutego 2016

Kilka propozycji prezentów na Walentynki na każdą kieszeń.

Cześć. Postanowiłam, że dzisiaj dodam drugi wpis w tym miesiącu o Walentynkach. Nie będzie on jednak krytyczny tak jak ostatnim razem. Raczej będzie to post, w którym być może oświecę kilka osób, które nie mają pojęcia co podarować ukochanej osobie. Propozycje, które za chwilę zobaczycie są w różnych przedziałach cenowych i myślę, że każdy coś znajdzie odpowiedniego dla siebie. Dlatego serdecznie zapraszam do czytania przyjemnej lektury.

1) Pierwszą propozycją, która jest warta uwagi to bluza, a w sumie bluzy. Ostatnio szukając prezentu dla narzeczonego natknęłam się na bluzy dla par. Fakt, nie należą one do najtańszych prezentów ale jeżeli pracujesz i możesz sobie pozwolić na wydatek rzędu około 150 zł to można powiedzieć, że trafiłeś/aś w samo sedno. Prezent nie tylko sprawi radość Twojej drugiej połówce ale Ty również będziesz mógł/mogła z niego skorzystać z racji tego, że w komplecie są dwie bluzy z ciekawymi napisami. Oprócz bluz na stronie koszulowe.com można znaleźć również piżamy lub bluzki dla zakochanych par więc chyba warto zaszaleć i kupić coś na czym samemu się również skorzysta? :-)





2) Kolejną rzeczą jaką mogę Wam zaproponować na prezent dla ukochanej osoby to zlecenie zrobienia na zamówienie fotopuzzli, poduszki lub kubka z Waszym zdjęciem. Pomysł moim zdaniem oryginalny i chyba fajnie będzie jeżeli robiąc sobie kawę lub herbatę zobaczymy na kubku naszą drugą połówkę. Jeszcze lepiej jak ułożymy puzzle z naszym wspólnym zdjęciem bo wtedy będzie rozpierała Cię duma, że dałaś/eś radę je ułożyć. Następnie zamiast chowania ich do pudełka można je przykleić na tekturę i włożyć w antyramę. 





3) Jeżeli uważasz, że dwie pierwsze propozycje są beznadziejne to spokojnie bo mam jeszcze inne pomysły. Jakiś czas temu rozmawiałam z narzeczonym, że myślałam aby zamówić mu na Walentynki romantyczny przekaz czekoladowy. Wiem, że cena jak na czekoladę jest dość duża i zależy ona od długości zamówionego telegramu ale w końcu tylko raz w roku mamy Walentynki więc nie ma co oszczędzać na ukochanej osobie. Mateusz jednak później stwierdził, że od razu zjadłby taki ładny prezent i byłoby mu później go szkoda ale czego się nie robi dla miłości co nie? :-D
Takie czekoladowe telegramy możecie zakupić na stronie czekoladowytelegram.pl





4) Większość z nas wie, że droga do serca prowadzi przez żołądek i tu można wykorzystać swoje umiejętności kulinarne. Nie będę Wam pisała co możecie przygotować bo to Wy sami dobrze wiecie co Wasza druga połówka lubi najbardziej. Uwierzcie, że pomysłów jest naprawdę dużo i nie kosztują one majątku. Jeżeli nie lubicie kupować sobie prezentów to zamiast tego możecie wspólnie coś ugotować lub upiec w kuchni, a przy tym miło spędzić razem czas. Może to głupie ale mój Mateusz zapytał mnie ostatnio co bym chciała dostać w prezencie na Walentynki? Jak możecie się domyślić poprosiłam mojego narzeczonego o to, żeby zrobił dla mnie moje ulubione włoskie danie jakim jest lasagne bolognese i to będzie dla mnie prezent. Wiem też, że zrobienie tej potrawy nie należy do najłatwiejszych przepisów ale nie jest też na tyle trudne, żeby nie móc zrobić jej samemu. Następnie świeczki zapachowe, dobry film i romantyczny klimat prawie za darmo gotowy!




5) Jeszcze inną propozycją na niedrogi prezent jest zrobienie własnoręcznie zakładki z Waszym zdjęciem do książki lub jeszcze coś bardziej kreatywnego co może naprawdę zaskoczyć Twoją drugą połówkę i jest to filmik z Waszymi wspomnieniami zebrany w całość na płycie. Film można zrobić z zebranych Waszych zdjęć z ważniejszych momentów w Waszym życiu. Pod zdjęciem możemy wkleić kilka słów za co kochamy swoją drugą połówkę wraz z piosenką, która ma dla Was obojga jakieś znaczenie. Ja pamiętam, że na początku zrobiłam taki filmik Mateuszowi i chyba nawet łezka w oku mu się zakręciła dlatego chyba warto coś pokombinować? :-)





Dałabym Wam jeszcze jeden super pomysł na prezent i jest on własnoręcznie robiony ale z racji tego, że mój Mateusz czyta moje wpisy to nie mogę niestety Wam go napisać bo będzie domyślał się co dostanie na prezent. :-P





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)