środa, 11 listopada 2015

Jak sprawdziła się u mnie kuracja zapobiegająca wypadaniu włosów marki Dermo Future Precision.

Chciałabym podzielić się z Wami krótką recenzją na temat testowanej przeze mnie ostatnio kuracji przyspieszającej wzrost i zapobiegającej wypadanie włosów. W obecnych czasach wiele kobiet boryka się z rzadkimi włosami, a przyczyny tego problemu mogą być różne. Między innymi jest to farbowanie lub niszczenie swoich włosów znanymi nam dobrze lokówkami i prostownicami. Jak się domyślacie włosy po takich zabiegach stają się osłabione i skłonne do wypadania co doprowadza nas do drastycznych kroków, które nie zawsze są dla nas dobre. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdził się u mnie produkt DF5 WOMAN marki Dermo Future Precision to zapraszam do czytania. :-)

Tak jak wcześniej wspomniałam wiele kobiet zmaga się z osłabionymi i wypadającymi włosami, które wstyd pokazywać. Zaczynamy więc kombinować co by tu zrobić, żeby nadać objętości swoim włosom nie zastanawiając się nad późniejszymi konsekwencjami. Jedne kobiety po prostu tapirują i pryskają swoje włosy lakierem, żeby nadać im sztucznej objętości... Opcja jakaś tam jest ale pamiętajmy, że efekt jest tylko chwilowy. Oprócz wypadania włosów prawdopodobnie dojdzie nam jeszcze ich łamliwość, a nie takich efektów oczekujemy... Jeszcze inną opcją jest doczepianie włosów na kilka miesięcy. Może i przedłużymy swoje włosy i staną się one gęstsze ale co z tego jak obciążą one nasze naturalne włosy co doprowadzi do ich znacznej utraty. W moim przypadku nie było to doczepianie włosów ale przyznam się bez bicia, że kiedyś dość często farbowałam i nie rozstawałam się z prostownicą co mogło doprowadzić do ich osłabienia i wypadania. 

Na obecną chwilę nie prostuję i nie farbuję włosów od jakiś 5-6 lat, a one i tak nadal wypadają. W swoim życiu przetestowałam już większość możliwych szamponów, odżywek, wcierek i wiele innych produktów przeciw wypadaniu włosów i jak się domyślacie żadna jeszcze nie pomogła. Natomiast po zastosowaniu produktu DF5 WOMAN marki Dermo Future Precision zauważyłam, że ograniczył on tylko w niewielkim stopniu wypadanie włosów. Możliwe też, że nie jest to do końca wina produktu tylko po części moja, ponieważ nie jestem osobą systematyczną w stosowaniu i przyznaję się do tego bez bicia. Natomiast drugą sprawą jest to, że miałam tylko miesiąc na przetestowanie produktu co według mnie jest to o wiele za krótko, żeby dostrzec widoczną różnicę. Większość produktów na wypadanie włosów przynosi jakiekolwiek efekty dopiero po kilku miesiącach, a nawet dopiero po roku ich stosowania. Dlatego za jakiś czas postaram się dodać drugi wpis dotyczący testowanego przeze mnie DF5 WOMAN marki Dermo Future Precision. 

Na obecną chwilę mogę pochwalić ten produkt jedynie za to, że nawilżył moje włosy. Tak jak wcześniej wspomniałam stały się one bardziej sprężyste i uniesione u nasady. Zauważyłam też, że włosy zaczęły się lepiej po nim układać, a dodatkowo zakola zaczęły powoli znikać. Jedynymi dwoma minusami jest to, że trzeba go nakładać tylko i wyłącznie na noc bo włosy po nim są strasznie tłuste i jego mała wydajność. Cena jego jak na 30 ml nie jest wysoka ale i też nie jest niska bo wynosi około 15-20 zł. Moja ocena produktu na obecną chwilę to 3,5/5 więc polecam aby go wypróbować na własnej skórze. Jak sami wiecie samo dbanie zewnętrzne o włosy nie wystarczy bo jak wiecie trzeba zacząć od środka, a być może trzeba będzie zmienić dietę. Co z tego, że ktoś będzie stosował najdroższe i najlepsze maseczki, wcierki i kuracje do włosów skoro codziennie będzie jadł jedzenie śmieciowe. Dlatego zanim zaczniecie stosować szampony przeciw wypadaniu włosów zacznijmy od tego co mamy na talerzu bo być może tam tkwi problem...

Zapraszam także do obejrzenia kilku zdjęć.

Produkt możecie kupić tutaj:
http://jasminsklep.pl/odzywki-maski/12658-dermo-future-df5-woman-kuracja-przyspieszajaca-wzrost-i-zapobiegajaca-wypadaniu-wlosow-30ml-5901785001938.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)