niedziela, 1 listopada 2015

Podsumowanie testów obuwia z marką Hooy.

Cześć. Testowanie obuwia z marką Hooy dobiegło końca ale mimo to jestem pewna, że buty posłużą mi jeszcze przez długi okres czasu. Przez ostatni miesiąc starałam się jak najbardziej szczerze opisać testowany produkt jakim są buty. Niestety mój brak czasu trochę pokrzyżował mi plany w regularnym dodawaniu wpisów ale z racji tego, że jestem osobą słowną dodaję czwarty i ostatni post o obuwiu tak jak obiecałam. Warto też starać się o dres, który może jeszcze wygrać osoba, która  zastosuje się i wykona wszystkie polecenia zawarte w regulaminie. Dlatego zapraszam Cię na krótkie podsumowanie obuwia Hooy.

Nie należę raczej do osób, które lubią owijać w bawełnę dlatego postanowiłam wypisać plusy i minusy obuwia, które miałam okazję testować przez ostatni miesiąc. Oczywiście zacznę od plusów, ponieważ jak wiecie lub też nie lubię zaczynać od dobrych informacji. :-D

PLUSY:

- Stabilna podeszwa, która się nie zapada,
- Wysoka jakość materiału, który nie przemaka w deszczową pogodę,
- Przewiewny materiał, w którym stopa nie poci się nawet po kilku godzinach noszenia,
- Nie ma potrzeby częstego ich czyszczenia,
- Obuwie nie przebarwia białych skarpet co mnie bardzo cieszy,
- Buty są wygodne i dostosowują się do kształtu stopy konsumenta,
- Stopa się w nich nie ślizga,
- Nie obcierają pięty do krwi jak to robi większość nowego obuwia,
- Sprawiają wrażenie lekkości przez co użytkownik ma poczucie, że stoi na miękkiej poduszce,
- Obuwie jest ciepłe w środku przez co nawet chłodna pogoda w nich nie straszna.

Teraz oczywiście przyszedł czas na wypisanie minusów obuwia bo nie mogę przecież ich tylko chwalić bo jakby to wyglądało, a tak na poważnie to żartuję. Minusy jakie w nich zauważyłam są w sumie nie do końca minusami ale jestem szczerą osobą więc napiszę co leży mi na sercu.

MINUSY:

- Cena jest to pierwsza rzecz, która może odpychać większość z Was bo zdaję sobie doskonale sprawę z tego, że nie wszystkich stać na zakup obuwia za 200 zł,
- Natomiast drugim i ostatnim już minusem jest to, że buty farbują troszkę z zewnątrz białe sznurówki ale tak jak wspomniałam w pierwszym poście może to przeszkadzać jedynie pedantom. :-P

Mam nadzieję, że dzisiejszym wpisem choć trochę przybliżyłam Wam w sposób zwięzły i zrozumiały wady oraz zalety obuwia marki Hooy. Natomiast decyzja o ich zakupie leży już tylko i wyłącznie w Waszych rękach. Dlatego jeżeli jeszcze nie wiecie jakie buty sportowe kupić to powinniście zastanowić się właśnie nad nimi bo być może to właśnie one są stworzone specjalnie dla Was. Natomiast jeśli pomimo tylu wypisanych zalet jeszcze Cię nie przekonałam i cena nadal Cię w nich odpycha to zawsze możesz wziąć udział w następnym naborze gdzie wybierani będą kolejni testerzy. Z tego co niedawno przeczytałam na fp marki Hooy prawdopodobnie w niedalekiej przyszłości ma być organizowany kolejny nabór na testera obuwia. Dlatego myślę, że warto się choć trochę wysilić wysyłając swoje zgłoszenie bo kto wie, być może to właśnie Ciebie wybiorą? Jeżeli nie spróbujesz to się nie przekonasz, a świat w końcu do odważnych należy. 

Strona główna sklepu:
http://www.hooy.eu/

Link do butów:
http://www.hooy.eu/spider-008.html











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)