poniedziałek, 12 grudnia 2016

Spotkanie Mikołajkowe blogerek w Poznaniu!

Stało się! W minioną sobotę odbyło się Mikołajkowe spotkanie blogerek, na które każda z zaproszonych osób niecierpliwie czekała. Ja sama nie wiedziałam, co mnie tam czeka. Można by rzec, że jechałam w nieznane do dużego Poznania. 

Początkowo myślałam, że nie zdążę dojechać na czas. Co chwilę czerwone światła, korki, a później szukanie kawiarni Ptasie Radio, w której miało odbyć się owe spotkanie. Na szczęście jakoś trafiłam i szukając wzrokiem po omacku dojrzałam dziewczyny siedzące przy długim stole. Podeszłam i upewniłam się, czy aby faktycznie dobrze trafiłam. Po otrzymaniu odpowiedzi twierdzącej całe napięcie momentalnie ze mnie zeszło. Atmosfera na spotkaniu już po pierwszych 30 minutach się rozluźniła. Można powiedzieć, że bez problemu znalazłyśmy między sobą wspólny język. W końcu każda z nas jest na swój sposób wyjątkowa i każda z nas ma swój pomysł na siebie, który każdego dnia realizuje. W trakcie spotkania dołączyła do nas przemiła Pani od pozycjonowania stron udzielając kilku praktycznych porad, które pomogą nam zwiększyć zasięg naszej strony. Oczywiście 3 godziny to stanowczo za krótko, żeby móc się lepiej poznać i wystarczająco nagadać. 

Dlatego mam nadzieję, że spotkanie za jakiś czas zostanie powtórzone. W lokalu, w którym się ono odbyło panował przytulny nastrój. Dlatego w tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować Kamili Ocieczek, która włożyła ogrom trudu i pracy, żeby zorganizować to spotkanie. Jestem naprawdę pełna podziwu dla Ciebie, że wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Powiem Ci, że jesteś stworzona do organizacji takich spotkań i mam nadzieję, że po nowym roku uda nam się ponownie spotkać w takim samym gronie. Serdecznie dziękuję również sponsorom, którzy podarowali tyle wspaniałych rzeczy. Nie myślałam, że aż tyle tego wszystkiego będzie. Musiałam specjalnie dzwonić po narzeczonego, który przyszedł do kawiarni mi pomóc, ponieważ sama nie byłam w stanie się ze wszystkim zabrać. Było to pierwsze spotkanie blogerskie na jakie zdecydowałam się w końcu pojechać i nie zawiodłam się. Wspaniale jest otaczać się osobami, które nie podcinają skrzydeł i dzielą swoją pasję z innymi...

Miło było Was poznać dziewczyny!

Lista blogerek, które wzięły udział w spotkaniu wraz z linkiem bloga:


8. Ja, czyli Monika http://monaries.blogspot.com/ 

Sponsorzy spotkania: 



Zapraszam Was również do obejrzenia zdjęć ze spotkania, a także do obejrzenia zdjęć produktów, które każda z nas otrzymała. :-)
Każdy z produktów będzie podlinkowany. :-)




















Podlinkowane zdjęcia produktów:



#kosmetyki #spotkanieblogerskie #Poznań #blogerkaurodowa #urodaizdrowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)