środa, 27 kwietnia 2016

Powiększanie ust z LipStar i hialuronowym wypełniaczem ust od DermoFuture Precision.

Cześć. W dzisiejszym wpisie postanowiłam, że opiszę Wam dwa produkty do bezinwazyjnego powiększania ust. Obecnie większość z nas cierpi na dość mały biust lub zbyt wąskie usta, a jak wiadomo zabiegi w klinice są kosztowne. Dlatego dzisiaj przychodzę Ci z pomocą, która w niedrogi sposób zmieni Twoje usta w usta Angeliny Jolie. Dobra, może troszeczkę przesadziłam z tym porównaniem, ale mogę zapewnić Cię, że się nie zawiedziesz.

Pierwszym produktem, który według mnie sprawdził się rewelacyjnie jest LipStar. W środku opakowania znajdziemy trzy elementy różnej wielkości, które przypominają korki w kształcie ust. Kiedy dobierzemy odpowiadający nam rozmiar możemy przystąpić do działania. Wbrew pozorom jego użycie jest dość proste, ponieważ wybrany przez nas korek przykładamy bezpośrednio do ust. W ten sposób, żeby koreczek nie dotykał skóry wokół ust, ponieważ możemy nabawić się malinek w gratisie. Wiem coś o tym, ponieważ już dwa razy sobie zrobiłam taką krzywdę i wyglądałam jakby ktoś przywalił mi w zęby. W każdym bądź razie musiały minąć trzy dni, żeby siniak wokół ust zniknął. Dobra, ale wróćmy do konkretów. Kiedy upewniłaś się, że koreczek idealnie opiera się na Twoich ustach powinnaś zacząć zasysać powietrze z koreczka do środka ust i potrzymać tak około 20 sekund. Chyba pamiętasz jeszcze jak za dzieciaka zasysało się strzykawki do języka albo kubek do twarzy? Taką czynność powtarzasz aż do uzyskania zadowalających Ciebie efektów. Nie muszę chyba dodawać, że jeżeli usta zaczną Ci się robić sine to warto przerwać taki zabieg? 

Cena takich trzech koreczków do powiększania ust jest śmieszna bo zapłaciłam za nie z przesyłką około 30 zł. Oczywiście na Allegro możecie kupić jedną sztukę za dosłownie grosze. Efekt po takim zabiegu utrzymuje się średnio około godziny ale koreczek jest tak mały, że można go ze sobą zabierać i co jakiś czas powtarzać. Jeżeli chodzi o LipStar to by było chyba na tyle. Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania odnośnie LipStara to zapraszam do zadawania pytań w komentarzu. Kolejnym produktem, który również sprawił na mnie równie duże wrażenie jest hialuronowy wypełniacz do ust od marki DermoFuture Precision, którego otrzymałam w ramach testów. Produkt ten również ma na celu powiększanie ust. Niestety, w moim przypadku w porównaniu do LipStara wypełniacz wysiada ale ma inne zalety. Jedną z nich jest to, że produkt po nałożeniu delikatnie szczypie w usta. Dzięki czemu poprawia nam krążenie i mamy wrażenie, że usta wyglądają jak pomalowane na czerwono. Innym plusem jest to, że wypełniacz nawilża usta jak pomadka ochronna. Dlatego śmiało możemy go stosować jako ochronę na usta nie ponosząc żadnych innych konsekwencji. 

Wypełniacz także ma na celu niwelowanie zmarszczek znajdujących się wokół ust. Niestety, tego ostatniego nie zauważyłam z racji tego, że sama mam dopiero 22 lata. Z tego co sobie przypominam produkt ten widziałam ostatnio w Rossmannie za około 15 zł. Ja dla lepszego efektu stosuję jedno i drugie jednocześnie, ponieważ jedno powiększa mi usta, a drugie nadaje im intensywny czerwony kolor bez użycia pomadki. Wiadomo, że czynności te trzeba powtarzać co jakiś czas ale jak za takie pieniądze to myślę, że warto zaopatrzyć się w takie produkty. Zresztą efekty możecie poniżej ocenić sami. :-)

Poniższe produkty możecie kupić tutaj:
http://lipstarsklep.eu/pl/p/lipStar-bezinwazyjny-powiekszacz-do-ust-rozowy/83
http://www.rossmann.pl/Produkt/DermoFuture-hialuronowy-wypelniacz-ust-12-ml,353762,6508,5389










Poniżej zdjęcie moich naturalnych ust przed bezinwazyjnym powiększaniem. Oczywiście nie mogę narzekać, że mam małe usta, ale jak widać górna warga jest trochę mniejsza od dolnej:


Zdjęcia po powiększaniu dwoma produktami jednocześnie:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)