czwartek, 14 kwietnia 2016

Inspiracje wnętrz małych mieszkań.

Cześć. Dzisiaj postanowiłam napisać post na temat lżejszy niż ostatnio, gdyż mój poprzedni wpis o aborcji zderzył się z nieprzychylnym komentarzem napisanym przez osobę, która nawet nie raczyła przeczytać go do samego końca. Niestety, jeszcze nie znalazł się taki co by każdemu dogodził. Zresztą mniejsza o to i do rzeczy. Myślę, że wśród nas znajdą się osoby, które niebawem planują wyprowadzić się na swoje albo mieszkają już na własnym ale nie wiedzą jak praktycznie urządzić małe mieszkanie. Ja też powoli się nad tym zastanawiam, gdyż po studiach planuję przenieść się do większego miasta.

Oczywiście osoby, które śledzą mojego instagrama wiedzą, że planuję zacząć budowę domu, ponieważ od zawsze marzył mi się własny dom z pięknym ogrodem. Oczywiście zanim ten wymarzony dom powstanie wcześniej trzeba gdzieś zamieszkać. Dlatego myślę, że ten wpis ułatwi Ci urządzenie małego mieszkania, które nie tylko będzie wydawało się optycznie większe, ale i również będzie bardziej praktycznie. Zajęłam się tym tematem, ponieważ studiuję Inżynierię Gospodarki Przestrzennej. Przez co zwracam większą uwagę na ład przestrzenny, który dookoła nas otacza. W internecie można znaleźć wiele inspiracji i wierzę, że każdy wśród nich znalazłby coś idealnego dla siebie. Po prostu wystarczy usiąść i poszukać, ale nawet to dla niektórych może okazać się trudnym wyzwaniem. Dlatego po to tu jestem, żeby pokazać Ci kilka ciekawych rozwiązań w urządzeniu małego pomieszczenia. 

Oczywiście po pierwsze musisz zadać sobie jedno ważne pytanie: Jaka kolorystyka będzie panowała w Twoim mieszkaniu? Moim zdaniem jest to szalenie ważne, gdyż to Ty masz się czuć dobrze w miejscu, w którym będziesz spędzał swój wolny czas. Ja w urządzaniu małego mieszkania proponuję zastosowanie bieli, ponieważ kolor biały optycznie powiększa małe pomieszczenia. Oczywiście nie mówię, że wszystko ma być białe łącznie z meblami bo wtedy psychiatryk we własnym domu murowany. Chodzi mi o to, że jak zrobisz białe ściany to meble mogą być innego koloru. Chyba rozumiesz o co mi chodzi? Takie przełamanie bieli innym kolorem. Możesz wierzyć lub nie ale jeszcze rok wstecz nie mogłam przekonać się do białych ścian w domu mojego narzeczonego, które wydawały mi się smutne i takie nijakie. Musiał nadejść moment, w którym to zaczęłam doceniać biel bo już od pół roku mam białą komodę i biały stoliczek w domu. Oczywiście brakuje mi jeszcze szafy ale to kwestia tego, że potrzebuję kogoś kto by mi ją przywiózł z Bydgoszczy. 

Moim zdaniem do pewnych rzeczy w życiu trzeba po prostu samemu dojrzeć, a z tego co się orientuję to biel jest obecnie na topie. Oczywiście jest też minus białych mebli bo kurz jest bardziej widoczny, ale coś za coś. Jeżeli nie masz zbyt dużych środków na białe meble to nie martw się. W IKEI jest tak duży wybór i to naprawdę tanich mebli, że na pewno coś dla siebie znajdziesz. Ja kupiłam komodę za niecałą stówę i stoliczek za dwie dychy. Można? Można! Trzeba jedynie chcieć i poszukać, a może i nawet się wysilić. Jeżeli wiesz, że nie znajdziesz nawet 200 zł w skarbonce, a w portfelu masz same pajęczyny to możesz odrestaurować stare meble samemu za grosze. Na rynku kupisz okleinę lub farbę, którą możesz pomalować stare meble. Nie będzie to łatwe zadanie, ale satysfakcja będzie w 100%. Dlatego zamiast dalej ględzić pokażę Ci kilka pięknych i praktycznych inspiracji, które mnie osobiście urzekły.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)