poniedziałek, 19 października 2015

Problem z mocno przetłuszczającymi się i cienkimi włosami? Na ratunek PANTENE PRO-V aqua light.

Cześć. Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim wpisem o szamponie idealnym dla osób, które tak jak Ja mają problem z wiecznie tłustymi włosami. Jeżeli więc jesteś jedną z takowych osób to zapraszam Cię na krótką recenzję tego produktu. Pamiętam, że odkąd weszłam w wiek nastoletni dość często zaczęły mi się przetłuszczać mocno włosy co po pewnym czasie stało się dla mnie dość uciążliwym koszmarem. W najgorszym wypadku musiałam myć włosy nawet raz dziennie, a szampony do przetłuszczających się włosów, które kupowałam bez pamięci nie spełniały swojej funkcji...

Oprócz tego zamiast ograniczyć przetłuszczanie się włosów wysuszały je lub po prostu obciążały i po całym dniu na sam wieczór włosy miałam jak bym wylała na nie olej lub jak siano. Po wielu latach stosowania różnych szamponów w końcu udało mi się znaleźć szampon idealny, który mogę polecić z ręką na sercu bo jest naprawdę świetny. Fakt jego cena nie jest też niska ale nie jest na tyle wysoka, żeby nie móc sobie na niego pozwolić. Jego koszt wynosi około 19 zł więc cena raczej nie zabija tym bardziej, że spełnia on swoją funkcję. Oprócz tego, że ogranicza on przetłuszczanie się włosów to dodatkowo je podnosi u nasady przez co osoby z cienkimi włosami mogą także spokojnie go używać. Ogromną jego zaletą jest w nim również to, że nie obciąża i nie wysusza on włosów jak większość szamponów. Dodatkowo włosy po umyciu nim stają się delikatne i lekkie jak piórko, a przede wszystkim lepiej się układają. Świetnie oczyszcza on skórę głowy przez co mam spokój z myciem włosów na 2-3 dni, a dodatkowo jest on dość  wydajny i starcza mi na bardzo długi czas co mnie cieszy. 

Do tej pory nie znalazłam i nie zamierzam szukać lepszego szamponu do włosów, a być może takowy istnieje ale po co zmieniać coś co dobrze mi służy? W internecie można spotkać się z wieloma pozytywnymi jak i negatywnymi opiniami na temat tego szamponu ale jak wiadomo co człowiek to opinia. Z tego co zaobserwowałam w większości są to komentarze usatysfakcjonowanych kobiet, które są zachwycone z jego działania. Ja również jestem z niego bardzo zadowolona i polecam go osobom, które jeszcze nie znalazły swojego idealnego szamponu. Być może ten będzie dla Was idealny tak jak jest dla mnie, a cena za jego jakość jest naprawdę śmieszna więc warto w niego zainwestować. Chciałam jeszcze dodać bo może być też tak, że szampon zamiast służyć będzie Ci jedynie szkodził... Jak wiadomo każdy ma inne potrzeby bo jak wiadomo to co jest dobre dla innych dla nas takie być nie musi... Dlatego warto szukać idealnych kosmetyków dla siebie samej, a to jest tylko mała propozycja z mojej strony. Szampon możecie zakupić na 100% w Rossmannie i prawdopodobnie też w Milli. :-P

Ostatnie zdjęcie jest z ubiegłego roku ale już wtedy używałam tego szamponu. :-)

Jeżeli przed jego zakupem chcecie poczytać komentarze osób, które go stosowały to zapraszam tutaj:
http://www.bangla.pl/opinie/p9487/pantene-pantene-pro-v-aqua-light-lekkie-mocne-lekki-szampon-do-wlosow-cienkich-przetluszczajacych-sie







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)