poniedziałek, 5 października 2015

Kilka pomysłów na prezent dla chłopaka czyli zrób to sam lub po prostu kup z głową! :-)

Dzisiejszy post będzie trochę luźniejszy, ponieważ mam w nim zamiar przedstawić kilka pomysłów na prezent dla chłopaka. Dlatego jeżeli zbliża się Wam ważna rocznica, a nie masz pomysłu na prezent dla ukochanego to zapraszam do krótkiej lecz przyjemnej lektury. Może większości nie oświecę ale jednak za około 3 tygodnie będę z narzeczonym świętować swój 5 letni staż w związku i już trochę wiem co może faceta ucieszyć. Zdaję sobie jednak sprawę, że każdy facet ma indywidualne potrzeby ale możecie być spokojne. Wszystkie wymienione przeze mnie propozycje będą neutralne, czyli takie co ucieszą fana sportu jak i również maniaka komputerowego jakim jest mój mężczyzna. :-D

1) Pamiętam jak w pierwszą rocznicę miałam dylemat co by tu swojemu ukochanemu na prezent kupić. Nie chciałam też, żeby ta rzecz była mocno droga ale z drugiej strony chciałam kupić mu coś co będzie mu stale przypominało o mnie. Chyba wiecie lub się domyślacie jak to jest jak się chce być tą najważniejszą w życiu swojego mężusia? No właśnie. Dlatego postanowiłam kupić swojemu Matiemu łańcuszek z literką M. Może i to nie jest zajebiście odkrywcze rozwiązanie na prezent dla chłopaka ale jednak do dzisiaj go nosi. Dodatkowo co najważniejsze przypomina mu on ciągle o mnie i tak jak wcześniej wspomniałam taki prezent przypadnie do gustu każdemu typowi mężczyzn. Natomiast jeżeli chodzi o całokształt proponowałabym raczej średnią grubość łańcuszka i prosty kształt litery, ponieważ mężczyźni bardzo lubią prostotę. Po drugie jeżeli chodzi o metal szlachetny to wybrałam srebro bo jakoś nie mogłam sobie wyobrazić swojego chłopaka w złotym łańcuszku. Nie wiem czemu ale koleś ze złotym łańcuszkiem kojarzy mi się z cyganem i za bardzo rzuca się w oczy. Po prostu pamiętajcie im mniej tym dla faceta lepiej. W końcu jestem w 5 letnim związku z jednym z przedstawicieli tej brzydszej płci więc trochę zdążyłam ich poznać. :-D



2) Drugą propozycją jest zrobienie własnego prezentu i to za całkiem rozsądne pieniądze. Jeżeli nie macie zbyt dużych środków na prezent dla chłopaka to ten pomysł jest właśnie dla Was. Ja wpadłam na to, żeby na ubiegłoroczne urodziny zrobić chłopakowi plakat z naszymi zdjęciami. Kupiłam zwykły brystol i wywołałam u fotografa od kilku do kilkunastu naszych zdjęć z różnych ważnych momentów w naszym życiu. Następnie wykorzystałam swój talent twórczy i w środku napisałam wiersz, który następnie otoczyłam sercem ze wstążek. Miałam go obrobić w antyramę ale niestety do dzisiaj tego nie zrobiłam i mimo to wisi on u mojego chłopaka już od 1,5 roku przyklejony na zwykłą taśmę. Miło jest powspominać patrząc na niego, a jest co wspominać. Chyba lepszym wyjściem jest dać plakat z wieloma Waszymi wspólnymi zdjęciami zamiast z jednym skromnym w ramce. Takie akurat też mój facet ma ale chciałam zrobić coś sama od serca i myślę, że mi się to udało. Dlatego polecam taki pomysł osobom, które chcą zaskoczyć swoją drugą połówkę czymś więcej niż oklepanym jednym zdjęciem oprawionym w ramkę. Zamiast zwykłej fotki możesz podarować mu również szkic Waszego wspólnego zdjęcia w antyramie. Mi akurat udało się kiedyś wygrać taki szkic wspólnego zdjęcia w konkursie ale nawet gdybym nie wygrała miałam w planach je zakupić. :-D





3) Inną propozycją jest dać ukochanej osobie coś czym ta osoba się interesuje. Ten pomysł polecam akurat osobom, które znają się trochę dłużej niż 3 miesiące. W tym roku postanowiłam, że na święto zakochanych dam w prezencie swojemu ukochanemu koszulkę ale nie byle jaką koszulkę. Postanowiłam zakupić mu t-shirt z logiem lubianego przez niego programu o samochodach Gas Monkey. Do tego dokupiłam mu skórzany portfel z motywem trupiej czaszki, który bardzo mu się spodobał ale niestety już zdążył go zniszczyć przez swoje upychanie do portfela wszystkiego co jest możliwe ale mniejsza o to. W każdym bądź razie koszulkę nosi do dzisiaj i jest z niej bardzo zadowolony. No może prawie gdyby nie mała wtopa, którą zaliczyłam bo nie sprawdziłam na początku, że Gas Monkey to nazwa ogólna. Zamiast od razu się zorientować, że zamówiłam mu koszulkę z motywem Gas Monkey Bar&Grill zamiast z Gas Monkey Garage prezent byłby idealny. Jeżeli jednak masz zamiar skorzystać z tego pomysłu polecam zamówić bluzkę trochę wcześniej, ponieważ koszulki gotowe kosztowały około 100 zł. Ja natomiast zleciłam zrobienie loga na koszulce na zamówienie i zapłaciłam za nią około 40 zł więc jest to dość duża różnica dla osoby, która liczy każą złotówkę. Możesz również zamówić koszulkę z logiem ulubionego zespołu lub ze śmiesznym napisem bo tematyka jest dowolna, a wybór należy do Ciebie.





4) Innym nieco droższym pomysłem na prezent jest zakup ulubionej gry chłopaka lub płyty z ulubionym zespołem. Natomiast jeszcze inną propozycją z mojej strony jest zakup poduszki lub kubka z Waszym zdjęciem, żeby Twój facet pijąc herbatę w takim kubku lub kładąc się spać na poduszce mógł cały czas o Tobie myśleć. Moja siostra od swojego faceta dostała kiedyś zdjęcie ale nie byle jakie, ponieważ zdjęcie jest wykonane na przeźroczystym plastiku z romantycznym wierszem obok. Mało tego plastik jest w kształcie serca i świeci się w nocy na różne kolory. W końcu kto powiedział, że zdjęcie musi być nudne i stać tradycyjnie w ramce? Jeżeli wiesz, że Twój facet lubi czytać książki to kup mu ciekawą książkę. Ja swojemu maniakowi komputerowemu zakupiłam kiedyś lepsze słuchawki do komputera, które sam sobie wybrał i do dzisiaj od prawie 4 lat ich używa. Po prostu słuchaj uważnie lub obserwuj czego Twój facet potrzebuje w danym momencie, a znalezienie prezentu dla niego okaże się jeszcze prostsze niż Ci może się wydawać. Powyższe rzeczy, które wymieniłam na prezent są w różnych przedziałach cenowych, a to jakiego wyboru dokonasz to już Twoja sprawa. 



Jeżeli zdołałam Cię oświecić to jest mi niezmiernie miło, że mogłam komuś pomóc. Natomiast jeżeli chcesz możesz w komentarzu podzielić się swoimi pomysłami, których wyżej nie wymieniłam a być może kiedyś z nich skorzystam. Pamiętaj jednak o tym, że najlepszy prezent to taki, przy którym się choć trochę wysilisz i dasz w niego choć trochę wkładu własnego. Tak naprawdę pomysłów na prezent jest wiele, które warto wykorzystać u siebie jeżeli się nie ma pomysłu na nic konkretnego.  :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)