niedziela, 12 lipca 2015

Kilka słów o mnie...



Cześć. Na początku wypadałoby się przedstawić i opisać w kilku zdaniach, a więc mam na imię Monika. Jestem 21 letnią studentką drugiego roku Inżynierii Gospodarki Przestrzennej w Toruniu. Żyję w małym miasteczku niedaleko Inowrocławia. Przy sobie mam wspaniałego i wyrozumiałego narzeczonego, który mimo mojego trudnego charakteru jest przy mnie od prawie 5 lat. Jeżeli chodzi o bloga będzie to blog osobisty, w którym będę mogła dzielić się z Wami swoimi przemyśleniami i odczuciami na dany temat i nie tylko. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z dzisiejszej sesji, które robił mój narzeczony. Dlatego proszę o wyrozumiałość. :-P

Zatem...
Witam Was w moim małym świecie!
W świecie Monaries...










7 komentarzy:

  1. jesteś śliczna, śliczne zdjęcia :)
    one-day-to-my-life.blogspot.com/2015/07/jak-udao-mi-sie-zejsc-z-wagi.html nowy post, zapraszam <3
    może jakaś wspólna obs? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :-*
      Zaczęłam Cię obserwować. :-)

      Usuń
  2. Hejka !
    Ty i twój blog zostaliście nominowani przeze mnie do Liebster Blog Award ;)
    Kathnees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu ;)
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię początkujące blogi i oczekiwanie na zobaczenie tego, co autor ma do zaoferowania :D Powodzenia życzę w dalszym blogowaniu i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)