piątek, 5 maja 2017

Kuracja uszczelniająca naczynka z witaminą K od DermoFuture Precision.

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony nowości, która całkiem niedawno weszła na rynek. Jest to kuracja uszczelniająca naczynka na twarzy z witaminą K od DermoFuture Precision. Zdecydowałam się przetestować ją z tego względu, ponieważ sama mam problem z naczynkami na twarzy. Jak się sprawdziła? O jej plusach i minusach przeczytacie poniżej.

Pierwszą rzeczą jaką sprawdzam od razu to zapach danego kosmetyku. Jest to coś bardzo ważnego, ponieważ w większości przypadków to on decyduje o tym, czy dany produkt kupimy. Jeżeli chodzi o zapach kuracji to nie jest zły, ale też nie do końca jestem do niego przekonana. Oceniam go w skali 3 na 5. Pomimo tego, że zapach nie do końca mi odpowiada postanowiłam jednak dać kuracji szansę się wykazać. Kosmetyk mieści się w niewielkiej buteleczce, w której znajduję się pipeta do dozowania odpowiedniej dla nas ilości. Ja osobiście po nałożeniu kuracji miałam wrażenie, że produkt wysusza moją skórę na twarzy. Choć jego konsystencja przypomina tłustą oliwkę do ciała. Ogólnie rzecz biorąc na opakowaniu producent podaje, że po wyschnięciu produktu należy nałożyć krem na twarz. Ja nakładam swój ulubiony krem nawilżający od Sayen i powiem Wam, że skóra wbrew pozorom nie przypomina tłustej maski. 

Co do funkcji, którą kuracja powinna spełniać to efekt nie był jakiś spektakularny, ale różnica minimalna była i szło ją zauważyć gołym okiem. Jeżeli chodzi o naczynka to kuracja nie zdziałała wielkich cudów. Natomiast zaczerwienienia minimalnie wyjaśniały przez co jestem pod wrażeniem. Wiadomo, że kosmetyk to nie zabieg w klinice i nawet nie wypada nam tego w ten sposób porównywać. Jednak są na tym świecie osoby, które myślą, że po użyciu kremu na zmarszczki będą miały twarz jak po liftingu. Kochani tak się nie da i należy być tego świadomym. Wracając jednak do tematu dzisiejszego wpisu. Za około 25 zł mamy do wykorzystania 20 ml produktu, którego tak naprawdę wystarczy nam niewielka ilość na raz. Moja ocena ogólna wynosi 4 na 5. Warto wypróbować tym bardziej, że cena nie zabija. Podejrzewam, że dostaniecie ją w Rossmannie lub na stronie producenta. :-)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)