czwartek, 25 maja 2017

Kapsułki do prania czy zwykły proszek?

Dla niektórych z nas wybór środków do prania jest dużym wyzwaniem. Tak naprawdę najważniejsze jest to, aby wybrany przez nas produkt przede wszystkim dobrze radził sobie z plamami, nieprzyjemnym zapachem i co najważniejsze - nie uczulał. W moim przypadku to ostatnie stanowi dla mnie nie mały problem, ponieważ większość środków piorących zostawia po sobie ślad na mojej wrażliwej skórze. Jednak całkiem niedawno poznałam nowy produkt, który sprawdził się w 100%. Dlatego postanowiłam, że podzielę się z Wami swoimi wrażeniami.

Produktem, który chciałabym Wam dzisiaj przedstawić są kapsułki piorące Vizir 3-in-1 Pods, które otrzymałam w ramach testów od portalu EverydayMe. Do końca całej akcji pozostało niewiele czasu, a po moim opakowaniu z kapsułkami nie ma nawet śladu, ponieważ u mnie w domu pralka pierze praktycznie codziennie. W ramach testów otrzymałam do swojego użytku jedno opakowanie Vizir Alpine Fresh, przewodnik projektu, a także książeczkę z badaniem opinii. Natomiast do podarowania rodzinie i znajomym miałam ulotki, których niestety nie znalazłam w kartonie i 20 pojedynczych opakowań z kapsułką Vizir Alpine Fresh. W czasie trwania akcji rozdałam je wśród znajomych i rodziny do przetestowania. Wróćmy jednak do tematu dzisiejszego wpisu. Kapsułki Vizir przypominają małe poduszeczki, które wrzucamy razem z ubraniami do bębna pralki. W przypadku proszku i płynu do płukania mielibyśmy już brudną kieszonkę. 

Kapsułka piorąca Vizir całkowicie rozpuszcza się w praniu i pozostawia po sobie jedynie świeży i przyjemny zapach. Jednak zanim kapsułki wyszły na rynek moja mama używała proszku Vizir, ponieważ nie uczulał i doskonale radził sobie z większością plam. W przypadku kapsułek nie mogło być przecież inaczej. Dodatkowym atutem kapsułek jest to, że nie ma potrzeby kupować ich osobno do białych i kolorowych ubrań jak to trzeba robić w przypadku proszków do prania. Kapsułka Vizir nadaje się do praktycznie każdego koloru. Oszczędzamy przy tym pieniądze, a przede wszystkim miejsce w łazience. Jedna kapsułka wystarcza, żeby wyprać do 5 kg ubrań. Opakowanie, w którym znajduje się 17 sztuk kapsułek to koszt około 20 zł. Można więc powiedzieć, że za większą złotówkę mamy zrobione jedno pranie. Mama sobie chwali, a jest to osoba naprawdę wymagająca. Dlatego jeżeli nadal nie znalazłaś idealnego środka piorącego to polecam wypróbować kapsułki Vizir Alpine Fresh do kolorów i białego. :-)

Działanie kapsułek oceniam w skali 10 na 10 i polecam. 






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)