piątek, 18 listopada 2016

Jaki prezent sprawić bliskiej osobie na Mikołajki?

Niedługo Mikołajki, a Ty jeszcze nie masz pomysłu na prezent dla bliskiej osoby? Założę się, że chociaż raz przez myśl Ci przeszło, żeby kupić jakieś ubranie albo perfum. Mam rację? Jeżeli nie to zapewne nadal zastanawiasz się nad czymś wyjątkowym i oryginalnym. Czas ucieka, a Ja przychodzę do Ciebie z propozycją prezentu dla bliskiej osoby niezależnie od płci i wieku.

Po raz kolejny mam przyjemność współpracować z firmą MyGiftDna.pl. Za pierwszym razem otrzymałam od nich paterę, o której możecie przeczytać tutaj. Tym razem w ramach współpracy otrzymałam od nich przepiękny kalendarz na nowy rok z wybranym hasłem. Oczywiście hasło jakie wybierzecie to już Wasza indywidualna sprawa. Grawer na okładce jest bardzo starannie wykonany. Cała oprawa kalendarza jest wykonana z miękkiego materiału i przypomina dmuchaną poduszkę. Jeżeli chodzi o kolor okładki to mamy do wyboru granatowy lub fioletowy. Ja wybrałam kolor fioletowy i jestem z niego zadowolona, ale do rzeczy. Kalendarz jest gruby i porządnie wykonany. W środku jedna strona oznacza jeden dzień tygodnia. W przypadku soboty i niedzieli jest troszeczkę inaczej, ponieważ oba te dni mieszczą się na jednej stronie. W kalendarzu na końcu znajduje się część teleadresowa, mapy, a także wstążka do oznaczania miejsca w kalendarzu. Sama przesyłka dotarła do mnie bardzo szybko. 

Podobnie jak patera, kalendarz był zapakowany w karton, a w środku jeszcze w folię bąbelkową. Według mnie takim prezentem możemy obdarować mamę, drugą połówkę lub babcię. Kalendarz jest to praktyczna i uniwersalna rzecz, która przyda się każdemu. Możemy w nim zapisać ważne spotkania, ale także terminy egzaminów i wiele innych rzeczy. Jeżeli widzisz, że Twoja mama albo druga połówka zapisuje ważne rzeczy na karteczkach i przeważnie później je gubi, to taki prezent będzie jak znalazł. Koszt takiego kalendarza na stronie MyGiftDna.pl wynosi obecnie 59,99 zł, a wcześniej 79,99 zł. Dlatego póki cena spadła zachęcam do zakupu. Kalendarz na pierwszy rzut oka może wydawać Ci się drogi, ale po podzieleniu ceny na 12 miesięcy wychodzi nam jakieś 5 zł na miesiąc. Format takiego kalendarza to A5, czyli podobnie jak standardowy zeszyt do szkoły. Nie zmieści się on nam do małej torebeczki, ale do tej średniej i dużej na pewno. Moim zdaniem cena kalendarza jest adekwatna do jego wykonania. Polecam! :-)

Jeżeli chcecie zakupić taki kalendarz dla siebie lub osoby bliskiej to zapraszam na poniższą stronę:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)