wtorek, 15 listopada 2016

Jak zadbać o suchą skórę jesienią?

Z racji tego, że na dworzu robi się coraz zimniej, a nasza skóra domaga się nawilżenia i ochrony. Postanowiłam podzielić się z Wami wrażeniami, jakie zrobiły na mnie dwa kosmetyki firmy Hegron. W mojej blogowej karierze po raz pierwszy miałam styczność z ich produktami. Jeżeli jesteście ciekawi jak się spisały to zapraszam do lektury.

Jesień od zawsze była specyficzną porą roku. Jedni ją kochają za wielorakość barw i darów jakie ze sobą niesie. Szczególnie małe dzieci ją uwielbiają za te kasztany i sterty kolorowych liści, w których mogą się beztrosko wytarzać. Znajdą się i tacy, którzy nie lubią jej za zimny wiatr z deszczem i za to, że na dworze już o 17:00 jest ciemno. Niezależnie od tego, co o niej myślimy nasza skóra w tym okresie jest narażona na wysuszenie. Jest również sposób, aby temu zaradzić. Pierwszym produktem, który chciałabym Wam krótko przedstawić jest krem do ciała Uiercreme. Jest to krem nadający się zarówno do pielęgnacji skóry suchej, a także spękanej. Ja osobiście używam go zaraz po ogoleniu nóg, ponieważ oprócz nawilżania pełni on funkcje odkażające. Dlatego nawet jak się zatnę mam pewność, że nic nie będzie mnie szczypało po tym jak naniosę go na skaleczoną powierzchnię skóry. Ostatnio moja siostra odmroziła sobie obie dłonie i dzięki niemu wszystko wróciło do normy. Produkt nie zostawia tłustych plam i ma bardzo delikatny zapach, który dla mnie jest słabo wyczuwalny. Cena za 350 ml takiego kremu jest dość niska i wynosi około 13 zł. 

Drugim produktem, który zamawiałam był szampon. Niestety z pewnych przyczyn nie dotarł on do mnie, a przyszedł za to żel do mycia dla dzieci. Kids Big City jest to żel o zapachu egzotycznych owoców. Chociaż mi osobiście przypomina on delikatny zapach gruszek. Płyn dobrze się pieni, nie podrażnia skóry, nie wysusza jej i nie uczula. Zresztą używa go również moja 8 letnia siostra do kąpieli więc musicie mi uwierzyć na słowo w to co piszę. Mydełko pod prysznic jest przeznaczone dla dzieci już od 3 roku życia jak i również dla dorosłych. Płyn został przebadany dermatologicznie dlatego możecie go używać bez żadnych obaw. Ogromną zaletą żelu do mycia jest również to, że posiada on wygodny dozownik. Dzięki temu łatwiej jest nam wycisnąć potrzebną ilość żelu na gąbkę. Cena za opakowanie, w którym znajduje się aż 950 ml wynosi około 15 zł. Warto go zakupić tym bardziej, że w sklepach o wiele mniejsze opakowania 400 ml kosztują prawie tyle samo co ten duży żel. W skali od 1 do 10 płyn oceniam na 10. Natomiast krem do ciała oceniam na 8 ze względu na słabo wyczuwalny zapach, o którym wcześniej wspomniałam. 

Jeżeli macie młodsze rodzeństwo, albo dziecko powyżej 3 lat to na Mikołaja taki żel będzie jak znalazł. Zresztą Wy też przy okazji będziecie mogli z tego skorzystać. :-)

Poniżej podałam strony, na których znajdziecie oba kosmetyki:

http://www.maxdrogeria.pl/hegron-mydlo-w-plynie-kids-big-city-950ml-p10054?gclid=CjwKEAiAgavBBRCA7ZbggrLSkUcSJACWDexAL_sL3W6DmEAJo2cd10KVLf5rxjMnNZL0Vf76Q_GhhhoCNVfw_wcB
http://allegro.pl/hegron-uiercreme-krem-do-ciala-skora-sucha-350ml-i6431764931.html







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)