poniedziałek, 14 marca 2016

Kuracja ujędrniająca i modelująca biust oraz intensywna kuracja do włosów delikatnych i osłabionych z retinolem od DermoFuture Precision.

Cześć. Przez dłuższy czas mnie tutaj nie było ale jak dobrze wiecie sesja na studiach pochłonęła mnie całkowicie. Na szczęście dzisiaj miałam ostatni egzamin i w najbliższym czasie możecie się spodziewać, że zasypię Was samymi nowościami na blogu. Natomiast dzisiejszy wpis będzie o kuracji ujędrniającej i modelującej biust oraz intensywnej kuracji regenerująco - wzmacniającej do włosów delikatnych i osłabionych z retinolem od marki DermoFuture Precision. Jeżeli jesteście ciekawi efektów to zapraszam serdecznie do lektury.

Pierwszym produktem jaki miałam okazję przetestować była intensywna kuracja regenerująco - wzmacniająca do włosów od marki DermoFuture Precision. Duże wrażenie jakie zrobiła na mnie ta mała różowa kapsułka od razu po otwarciu był jej przyjemny malinowy zapach. Oczywiście oprócz tego naszła mnie również pewna wątpliwość czy produkt nie będzie sklejał i obciążał moich i tak dość osłabionych i cienkich włosów. Na szczęście po pierwszym przetestowaniu rozwiałam swoje wątpliwości i przekonałam się do niego w 100%. Płyn w środku kapsułki jest bezbarwny i można go stosować zarówno na włosy mokre jak i na suche. Efekty jakie szło zauważyć już po pierwszym użyciu jest to, że produkt wygładził i nadał blasku moim puszącym się i elektryzującym włosom. Kapsułki chronią również włosy przed utratą nawilżenia oraz wysoką i niską temperaturą co jest dla mnie dużym plusem gdyż praktycznie codziennie katuję włosy suszarką z gorącym nawiewem. 

Dodatkowo produkt sprawił, że moje włosy stały się sprężyste i bardziej elastyczne co również mnie cieszy. Jedyny efekt, którego nie można dostrzec gołym okiem jest jest to, że produkt wzmacnia włókna włosów oraz zamyka pootwierane i uwrażliwione łuski. Powierzchownie produkt spisał się bardzo dobrze ale jak sami dobrze wiecie to nie wystarcza, a mianowicie warto też zadbać o odpowiednią dietę. Kiedyś już wspomniałam o tym opisując na blogu kurację przeciwko wypadaniu włosów, która działała tylko powierzchownie. Tak naprawdę możemy stosować nawet najdroższe i najlepsze na rynku kosmetyki do włosów ale nie przyniosą one nam praktycznie żadnych efektów jeżeli sami nie zaczniemy dbać o siebie od środka. Dlatego warto zastanowić się nad usunięciem ze swojego jadłospisu śmieciowego jedzenia i zacząć dbać o siebie nie tylko na zewnątrz. Drugim produktem jaki miałam okazję przetestować w tym samym czasie jest kuracja ujędrniająca i modelująca biust również marki DermoFuture Precision. Jest to kuracja składająca się z dwóch elementów, a mianowicie peelingu oraz maski. 

Pierwszym produktem jaki należy zastosować jest peeling, który wcieramy w wilgotną skórę pod prysznicem. Ja dla lepszego efektu zaczęłam szorować piersi twardszą powierzchnią gąbki co spowodowało, ze piersi stały się lepiej ukrwione. Oczywiście jeżeli ktoś ma delikatną skórę to wystarczy, że peeling wmasuje rękoma i też będzie dobrze. Kolejną rzeczą jaką należy zrobić to oczywiście spłukać peeling z piersi i nałożyć na skórę piersi maseczkę, którą należy przez 2 minuty wmasowywać rękoma. Oczywiście jej nie spłukujemy tylko czekamy aż sama się wchłonie. Produkt ma na celu pobudzić komórki, które są odpowiedzialne za ujędrnianie biustu oraz ma za zadanie przeciwdziałać wiotczeniu piersi. Podobno również zapobiega on powstawaniu rozstępów co jest dla mnie ogromnym plusem. Z racji tego, że jestem posiadaczką dość sporych piersi jestem narażona na rozstępy ale jakoś nie zauważyłam, żeby obecne po zastosowaniu produktu stały się mniej widoczne. 

Jedynie za co mogę pochwalić kurację ujędrniającą i modelującą biust jest to, że faktycznie skóra na piersiach stała się po niej delikatniejsza i lepiej ukrwiona przez usunięty z niej martwy naskórek. Dodatkowo zauważyłam, że moje piersi faktycznie stały się bardziej elastyczne, a co za tym idzie bardziej uniesione ku górze. Ten produkt osobiście oceniam w skali 4/5 więc również moim zdaniem jest warty uwagi przez posiadaczki dużych jak i małych piersi.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)