środa, 21 czerwca 2017

Mój sposób na upalne dni!

Dokładnie dzisiaj wypada pierwszy dzień lata, ale upały znacznie wcześniej dały już o sobie znać. Jedni ratują się wentylatorami, drudzy wodą z kostkami lodu, a jeszcze inni chłodzą się pod prysznicem. Każdy ze sposobów jest dobry o ile tylko nam nie zaszkodzi. Jeżeli chodzi o prysznic to warto zaopatrzyć się również w orzeźwiający żel do mycia ciała, a najlepiej w zestaw Natural Spa Sun Yellow z ekstraktem z melona i papai od DermoFuture Precision.

Niby jest to coś oczywistego, że biorąc prysznic używa się żelu. Jednak odnoszę wrażenie, że niektóre osoby tak naprawdę nie wiedzą do czego on służy. Szczególnie wczoraj załatwiając sprawy na mieście i przemieszczając się autobusem miejskim nie dało się nie poczuć unoszącej się woni potu. Chcę natomiast jak najszybciej zapomnieć o tym jakże traumatycznym dla mnie przeżyciu i od razu przejdę do tematu dzisiejszego wpisu. Być może są tu osoby, które w miarę regularnie czytają mojego bloga i pamiętają jeszcze dwa poprzednie zestawy z tej serii, które całkiem nie tak dawno miałam okazję testować. Pierwszy o ile dobrze pamiętam był o zapachu owoców leśnych i zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Dlatego też zdecydowałam się wziąć następny, a ten jest już trzeci. Oczywiście za każdym razem biorę inny zapach do przetestowania, a co do jakości to chyba nie potrzeba się tu zbytnio rozpisywać. Sam fakt, że biorę coś po raz kolejny powinien być już dla Was konkretną odpowiedzią na wszystko. Dlaczego mój wybór tym razem padł akurat na zestaw żółty? 

Kolor żółty kojarzy mi się z latem, a w szczególności z plażą pełną piasku i słońcem. Sam zapach jest mocno orzeźwiający i nie przyprawia mnie o mdłości. Owoce jest to coś co uwielbiam, ponieważ nie tuczą i są lekkie dla naszego żołądka. Szczerze mówiąc bardziej wolę żele, kremy i szampony o zapachu owoców niż o zapachu czekolady. Nie mówię, że czekolada jest złem wcielonym, ale w moim przypadku w formie kosmetyku zdecydowanie się nie sprawdza. Wolę ją jeść niż wąchać na skórze i nabierać na nią tylko ochoty. Na koniec chciałabym jeszcze dodać, że sprawdza się tu nawet powiedzenie, że tańsze nie znaczy gorsze. Zestaw, w którego skład wchodzi odżywczy żel i masło do ciała to koszt około 30 zł. Ostatnio na stronie była chyba nawet na te zestawy promocja i kosztowały niespełna 20 zł. Jeżeli nawet nie uda Wam się trafić na cenę niższą to zdecydowanie i tak polecam się w niego zaopatrzyć, ponieważ żel i masło do ciała wystarczą na bardzo długo. Do wyboru mamy aż cztery warianty o różnych zapachach. Ja nie testowałam jedynie tego niebieskiego, ale jest to kwestia czasu. :-)

Poniżej możecie przeczytać recenzje dwóch pozostałych zestawów, które wcześniej testowałam:

- Zestaw zielony z ekstraktem z trawy cytrynowej i zielonej herbaty
- Zestaw czerwony z ekstraktem z owoców leśnych







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)