poniedziałek, 23 stycznia 2017

Od tego momentu nie kupisz już wody w sklepie!

Cześć. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam produkt, który w ostatnim czasie podbił moje serce. Być może słyszeliście już o dzbankach filtrujących, ale czy słyszeliście może o filtrujących wodę butelkach? Jeżeli nie to zapraszam do czytania wpisu, który mam nadzieję przekona Cię do zmiany na lepsze!

Ja sama o istnieniu takiej butelki dowiedziałam się całkiem niedawno, a dokładnie 1,5 miesiąca temu na spotkaniu blogerskim w Poznaniu. Butelka filtrująca firmy Dafi jest to butelka wielokrotnego użytku. Wystarczy jedynie co miesiąc wymienić w niej filtr na nowy, który zastąpi nam 300 butelek ze sklepu o pojemności 0,5 litra. Jest to genialny wynalazek, ponieważ nie musimy w kółko biegać do sklepu po zgrzewki z wodą. Butelka od Dafi jest to dla nas przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Obecnie staram się zmienić styl odżywiania na zdrowszy i zamiast słodkich napojów piję codziennie wodę z butelki w moim ulubionym zielonym kolorze. Podczas picia butelka automatycznie filtruje wodę, przez co dostarczamy do organizmu jedynie cenne minerały. Filtr usuwa z wody nieprzyjemny zapach i smak co jeszcze bardziej zachęca nas do zaprzestania kupowania butelek w sklepie. 


Jeszcze Cię nie przekonałam? To wyobraź sobie teraz, że mieszkasz na 3 piętrze i masz dość sporą skoliozę. Tak, mam tu na myśli swoją osobę i zapewne nie tylko. Teraz rozumiesz? Logiczne, że chodzenie codziennie specjalnie po jedną butelkę wody to strata czasu, a zgrzewka starczy nam o wiele dłużej. Jednak nie byłabym jej w stanie udźwignąć, a co dopiero wnieść na 3 piętro. Podejrzewam, że nawet zdrowa, ale drobnej postury kobieta miałaby z tym duży problem. W każdym bądź razie butelka firmy Dafi jest to butelka, która starczy nam na długie lata. Jest to świetna alternatywa dla osób, które uprawiają sport i cenią zdrowy tryb życia. Butelka jest poręczna także spokojnie możemy iść z nią nawet biegać. Ja przyznam się bez bicia, że nigdy nie byłam zwolenniczką zwykłej wody. Jak prawie każdy mam słabość do coli i soków owocowych z kartonu, które wbrew pozorom niewiele mają wspólnego ze zdrowym odżywianiem. 


Jednak od momentu otrzymania filtrującej butelki na spotkaniu słodkie napoje ograniczyłam do minimum, a to już coś. Taki wynalazek nie kosztuje majątku jak niektórzy z Was zapewne myślą. Może Cię zaskoczę, ale cena takiej butelki to około 30 zł. Chyba nawet teraz kupicie ją na promocji w Rossmannie za jakieś 24 zł. Butelka może być również świetnym prezentem dla osoby starszej, która nie będzie musiała już dźwigać ciężkich butelek ze sklepu. Spraw po prostu prezent bliskiej osobie i podaruj jej znaczne ułatwienie jakim jest ten wynalazek! Ktoś może się doczepić, że mając filtrujący dzbanek można przelać sobie wodę do pustej butelki. Tylko, żeby mieć tą pustą butelkę musimy najpierw iść do sklepu i kupić sobie wodę. Oczywiście jednorazowa butelka ze sklepu nie jest zbyt ładna, a po czasie w końcu i tak się zużyje. Mam nadzieję, że tyloma argumentami przekonałam Cię do jej zakupu i do zmiany życia na lepsze.


Butelkę możecie zakupić również na stronie Dafi:
http://dafi.pl/produkty/butelka-filtrujaca-dafi/










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)