czwartek, 12 stycznia 2017

Jak dbać o skórę wrażliwą ze zmianami trądzikowymi?

Masz na twarzy trądzik, a może większość produktów, których dotychczas używałaś Ci szkodzi? Jeżeli tak to postaram Ci się pomóc. Jeżeli mnie czytacie to wiecie, że miesiąc temu byłam na Mikołajkowym spotkaniu blogerek w Poznaniu, z którego przywiozłam masę kosmetyków. Część z nich oddałam, ponieważ nie były przeznaczone do mojego wieku i skóry, ale wracając do tematu. W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Ci produkt, który sprawił, że moja skóra jest delikatna jak pupa niemowlęcia. Zapraszam do lektury!

Odkąd pamiętam moja skóra na twarzy nie sprawiała mi raczej większych problemów. Sporadycznie wyjdzie mi jakiś pryszcz na twarzy, który szybko potem ginie. Jednak bez względu na to, czy nasza skóra na twarzy ma zmiany trądzikowe, czy też nie to jedno jest pewne. Powinniśmy mimo wszystko dbać o nią codziennie i to nie powinno podlegać dyskusji. Produktem, który dzisiaj chciałabym Wam krótko przedstawić jest hypoalergiczna pianka oczyszczająca od Iwostin. Używam ją prawie codziennie od miesiąca. Pianka ma delikatny i przyjemny zapach, a także bardzo dobrze się pieni. Doskonale oczyszcza skórę twarzy nie powodując podrażnień. Producent generalnie poleca unikać okolic oczu, ale należę do osób żyjących własnymi zasadami. 

Dlatego pianka posłużyła mi również jako płyn do demakijażu i jestem nią mile zaskoczona, ponieważ poradziła sobie nawet z mocnym makijażem. Dzięki dozownikowi możemy wycisnąć z pojemnika odpowiednią dla nas ilość produktu. Nie zauważyłam natomiast, żeby pianka znacznie ograniczyła powstawanie nowych zmian trądzikowych na mojej twarzy. Może być to spowodowane tym, że powinno się ją używać rano i wieczorem. Natomiast mi czasami zdarzyło się o tym zapomnieć. Pianka łagodzi podrażnienia, a także zapobiega wysuszeniu skóry. Cena produktu, który ma 165 ml to około 29 zł. Cena może i nie należy do najniższych, ale produkt jest dość wydajny i starczy na długi czas. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć. :-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)