środa, 11 maja 2016

Kuracja i kapsułki przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn od DermoFuture Precision.

Cześć. W dzisiejszym wpisie postanowiłam, że krótko opiszę Wam jak sprawdza się kuracja i kapsułki przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn od marki DermoFuture Precision. Oczywiście Ci co mnie czytają od pewnego czasu wiedzą dobrze, że nie lubię kłamać i czarować. Polecam produkty, które według mnie są dobre i tak będzie i tym razem. Zdaję sobie również sprawę z tego, że to co jest dobre dla mnie niekoniecznie musi być dobre dla Ciebie i na odwrót. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi efektów to przejdźmy do rzeczy.

Pierwszym produktem, który chciałabym Wam krótko opisać jest kuracja zapobiegająca wypadaniu włosów od DermoFuture Precision. Nie wiem czy ktoś z Was jeszcze pamięta, ale kiedyś miałam przyjemność stosować identyczny produkt z serii damskiej. Oczywiście recenzję do niej znajdziecie na samym końcu tego wpisu. Produkt, który chcę Wam dzisiaj krótko opisać mieści się w małej buteleczce o pojemności 30 ml. Dla jednych z Was może wydawać się mało wydajny i na odwrót. Wydajność produktu jest uzależniona od tego ile dana osoba ma włosów na głowie lub po prostu ich brak. Ja używając takiej samej kuracji z serii damskiej musiałam więcej psikać na głowę, ponieważ ciężko mi było dotrzeć do skóry głowy przez włosy. Natomiast mój narzeczony goli się zawsze na zero i dlatego ta kuracja będzie mu starczyła przez dłuższy czas, ale wróćmy do konkretów. W przeciwieństwie do kuracji, którą Ja kiedyś używałam kuracja dla mężczyzn nie przetłuszcza włosów skóry głowy. Dlatego jest to duży plus, ale ma za to specyficzny zapach alkoholu co nie każdemu może się podobać. 

W takim wypadku radziłabym stosować stosować kurację na noc przed zaśnięciem. Mój facet stosując ten produkt przez około 3-4 tygodnie nie zauważył dużej poprawy. Stwierdził, że czas stosowania produktu jest zbyt krótki aby móc zauważyć jakieś widoczne zmiany. Jedynie co Ja dotychczas zauważyłam to minimalnie twardsze włosy w miejscu, w którym mój facet ma przerzedzone włosy. Tak jak kiedyś już pisałam, ale powtórzę to jeszcze raz. To co słabo pomaga mojemu facetowi dla innych może mieć zbawienne działanie. Oczywiście to jest krótki czas, żeby móc coś konkretnie napisać o tym produkcie. Natomiast po jakimś dłuższym czasie postaram się coś więcej powiedzieć o jego działaniu i czy przyniósł on oczekiwane efekty. Obecnie jego działanie mój narzeczony ocenia 3/10 ale nie ma co się tym do końca kierować. Po prostu sami ten produkt wypróbujcie i oceńcie. Drugim produktem są kapsułki, które mój narzeczony zaczął stosować ale po pewnym czasie stwierdził, że najpierw zacznie od kuracji. Powiedział, że jeżeli kuracja pomoże to kapsułki zacznie stosować. 

Może to i lepiej bo będzie wiedział co tak naprawdę bardziej mu pomaga: kapsułki, czy kuracja? Wracając do tabletek chciałam dodać, że nie powodują one żadnych efektów ubocznych. Chodzi mi tutaj o to, że jeżeli ktoś ma delikatny żołądek albo problemy z nadwrażliwym jelitem jak mój facet to śmiało może je stosować. Krótko mówiąc nie spędzicie po nich całej nocy w toalecie. Za jakiś czas postaram się wpis edytować i jeżeli mój narzeczony albo Ja zauważymy jakieś różnice to na 100% dam Wam znać jak się sprawdza. Logiczną rzeczą jest przecież to, że włosy przez jedną noc nie wypadły to i przez jedną noc nie odrosną. Sama wiem po sobie jak farbowałam i prostowałam dawniej włosy. Zanim doprowadziłam je w miarę do porządku musiały minąć minimum 2-3 lata. W tej chwili od ostatniego farbowania minęło jakieś 6 lat, a włosy pomimo tego, że są gładkie i regularnie podcinane w dalszym stopniu są osłabione i wypadają. Niestety, jeżeli chodzi o włosy to zmiany w polepszaniu ich jakości są procesem długotrwałym. Chyba, że ktoś ma tyle pieniędzy, żeby sobie włosy przeszczepić...

Pod spodem podałam link recenzji kuracji dla kobiet, którą miałam przyjemność kiedyś testować:
- http://monaries.blogspot.com/2015/11/jak-sprawdzia-sie-u-mnie-kuracja.html

Natomiast kurację i kapsułki przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn możecie kupić tutaj: 
http://www.sklepestetyka.pl/dermofuture-anti-hairloss-treatment-df5-kuracja-przeciw-wypadaniu-wlosow-df5-30-ml.html?gclid=CjwKEAjwsMu5BRD7t57R1P2HwBgSJABrtj-REskunLLNEc5TF7ehPf8XAsG-CeXiT0eU0xGLe-9CARoC9HHw_wcB
http://www.sklepestetyka.pl/dermofuture-anti-hairloss-capsules-df5-kapsulki-zapobiegajace-wypadaniu-wlosow-df5-30-kapsulek.html?gclid=CjwKEAjwsMu5BRD7t57R1P2HwBgSJABrtj-Rqj-5N2dc1kR52zgW_Oo-Y0dBorWSeG7u9q8JzTfphRoCxXXw_wcB







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)