niedziela, 30 lipca 2017

Squla, czyli rozwój dziecka poprzez zabawę.

Cofnijmy się o jakieś 15-20 lat wstecz, a dokładniej do czasów, gdzie nie każdy miał w domu komputer z dostępem do internetu. Owszem, można było iść do słynnej kawiarenki internetowej i tam z niego skorzystać. Jednak na dłuższą metę było to uciążliwe, a po drugie trzeba było za to płacić. Ja miałam to szczęście, że komputer dostałam w prezencie od babci i dziadka na I Komunię Świętą w 2003 roku. Jaka to była wtedy radość, że mam urządzenie, które znacznie ułatwi mi naukę, ale przy okazji umili mi wolny czas.

Obecnie internet gości w prawie każdym domu i nie robi na nas już takiego wrażenia jak kiedyś. Baaa... Jest z nami obecny nawet podczas podróży na smartfonie czy tablecie, dzięki czemu szybko i sprawnie możemy sprawdzić wiele interesujących nas informacji w minutę. Jeszcze 15-20 lat temu coś takiego wydawało się abstrakcją, ale nie ma co się oszukiwać - świat pędzi stale do przodu, a my powinniśmy dotrzymać mu kroku. Komputery, a przede wszystkim sam internet ułatwia nam życie każdego dnia. Zanim jednak moja mama zdecydowała się na jego założenie musiałam sobie wcześniej jakoś radzić - szczególnie przy odrabianiu lekcji. Moim internetem w wersji demo była wtedy Encyklopedia PWN na płycie, na której nie wszystko można było znaleźć. Natomiast w ramach samodzielnej nauki dostawałam od mamy książeczki edukacyjne z ćwiczeniami z różnych przedmiotów. Jednak w dzisiejszym wpisie zamierzam poruszyć głównie zaletę posiadania internetu. Dlatego chciałabym przedstawić Wam platformę edukacyjną SQULA, która uczy poprzez zabawę. 

Zacznę może od tego, że znajdziemy tam zadania zarówno dla przedszkolaków jak i dla dzieci klas 1-6 szkoły podstawowej. Na stronie wszystko jest przejrzyste i podzielone na zakładki, dzięki czemu łatwo się tam odnaleźć. Oczywiście korzystanie ze strony z pełnym dostępem do wszystkiego jest płatne, jednak nie są to jakieś gigantyczne kwoty. Opłata za dziecko przy abonamencie rocznym wynosi dokładnie 12,99 zł na miesiąc. Warto również wspomnieć, że przy jego zakupie otrzymamy dodatkowo w prezencie plecak dla dziecka, który idealnie sprawdzi się w szkole. Oczywiście jest też możliwość wykupienia dostępu na okres krótszy niż rok. W przypadku abonamentu na trzy miesiące dostęp do platformy będzie kosztował 15,99 zł na miesiąc, a jeżeli wykupimy abonament miesięczny to opłata jednorazowa wyniesie nas 19,99 zł. Dlatego zdecydowanie polecam tą pierwszą i najbardziej korzystną opcję. Dodatkowo jeszcze przed opłaceniem można skorzystać z platformy w wersji demo więc oznacza to, że nie kupujemy przysłowiowego kota w worku. Natomiast w przypadku rodziców jest możliwość założenia darmowego konta rodzicielskiego, które umożliwia monitorowanie postępów w nauce. 

Przy okazji możemy również sprawdzić, które przedmioty przychodzą naszemu dziecku z łatwością, a które wymagają jeszcze pracy. Na SQULA znajdziemy praktycznie wszystko poczynając od nauki dodawania i odejmowania, a kończąc na gramatyce i lekturach. W przypadku abonamentu rocznego jest możliwość po wakacjach zmiany klasy na wyższą. Tak naprawdę Wasze pociechy mogą już powoli zacząć powtarzać sobie materiał do szkoły. Jest to przede wszystkim miła forma zabawy i nauki w jednym. Dlatego nie musicie się obawiać, że Wasze pieniądze zostaną źle spożytkowane. Ja osobiście sama przeglądając platformę natrafiłam na ciekawe gry edukacyjne, które mnie wciągnęły jak małe dziecko. Sama mam też dużo młodszą siostrę, która we wrześniu skończy 9 lat i rozpocznie trzecią klasę. Jest to również wielka fanka tabletów i wszelkich innych urządzeń mobilnych. Dlatego jestem przekonana, że platforma z pewnością ją zaciekawi. Mam też nadzieję, że w prosty sposób przedstawiłam Wam - rodzicom zalety platformy edukacyjnej SQULA. Ja jestem zdecydowanie na tak! 

Na koniec dodam, że taka forma edukacji dla dziecka jest o wiele ciekawsza niż sucha teoria w szkole. Dziecku z pewnością łatwiej będzie zapamiętać rzeczy, których nauczy się nieświadomie samo poprzez zabawę na platformie. :-)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)