niedziela, 12 czerwca 2016

Szampon i kapsułki zapobiegające wypadaniu włosów i wspomagające ich szybszy wzrost od DermoFuture Precision.

Cześć. Kolejny wpis w tym miesiącu, a w nim recenzja dobrze już Wam znanych produktów od DermoFuture Precision. Jakiś miesiąc temu jak dobrze pamiętacie dodałam recenzję na temat kapsułek i kuracji przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn. W tym miesiącu jest prawie to samo tylko, że dla kobiet i zamiast kuracji jest szampon. Zresztą o kuracji dla kobiet już kiedyś Wam pisałam, a tymczasem zapraszam do zapoznania się z moimi odczuciami na temat kapsułek i szamponu od marki DermoFuture Precision, które miałam okazję testować.

Jako maniaczka kosmetyczna lubię testować przeróżne kosmetyki i lubię polecać tylko to co według mnie jest dobre. Oczywiście nie oznacza to, że jeżeli coś dla mnie jest złe to dla Ciebie nie może być dobre i na odwrót. Wiadome jest przecież to, żeby znaleźć idealne kosmetyki trzeba szukać, testować i jeszcze raz szukać. Pierwszym produktem, do którego się dobrałam jest szampon przeciw wypadaniu włosów i przyspieszający ich wzrost od DermoFuture Precision. Jest to szampon w wygodnej tubie, który z łatwością możemy rozprowadzić na głowie nie bojąc się, że wylejemy pół szamponu na głowę jak to zdarza się w przypadku niektórych butelek. Szampon jest przeźroczysty w formie żelowej. Generalnie szampon po umyciu nie obciążał mi zbytnio włosów, ale nie zauważyłam też znacznej poprawy jeżeli chodzi o wypadanie włosów. Jedyne co zauważyłam to, to że włosy chyba faktycznie szybciej zaczęły mi po nim rosnąć. 

Chociaż też nie do końca w to wierzę, ponieważ odkąd przestałam 7 lat temu włosy farbować i prostować, a także zaczęłam je regularnie obcinać to włosy same zaczęły mi szybciej rosnąć. Być może gdybym szampon stosowała dłużej niż miesiąc może zauważyłabym większą różnicę. Na obecną chwilę szampon oceniam w skali 5 na 2,5. Gdyby coś się zmieniło to dam Wam jeszcze znać. Dodam, że plusem jest jeszcze to, że cena szamponu to około 15 zł więc nie jest źle. Kolejnym produktem są kapsułki również tej samej firmy co szampon. Początkowo byłam sceptycznie nastawiona do kapsułek, ponieważ niekiedy jest tak, że jakiś produkt może mieć działanie odwrotne od pożądanego. Któregoś dnia mówię, że trudno najwyżej wyłysieję i będę łysą blogerką. Nie zdążyłam jeszcze zużyć całego opakowania, gdyż przyznaję się bez bicia, że nie jestem systematyczna prawie we wszystkim co robię. 

Podobnie do szamponu oceniłabym kapsułki, których może i nie zażywam systematycznie, ale jednak to robię. Być może też potrzebowałabym je łykać przez co najmniej pół roku, żeby zobaczyć efekt mocniejszych włosów, które nie wypadałyby jak szalone? Generalnie efektów ubocznych nie ma, ale i tak gdyby któraś z Was się na nie zdecydowała to polecam na początek przeczytać  ulotkę w środku opakowania. Jedynym plusem jaki zauważyłam i tak prawdę mówiąc nie wiem, czy była to zasługa kapsułek czy szamponu, ale poprawił się ogólny wygląd włosów. Moje włosy stały się bardziej lśniące i mniej matowe, więc jakieś tam plusy zdołałam w tych produktach dostrzec. Koszt kapsułek wynosi około 25 zł, więc cena nie jest na tyle wysoka, żeby ktoś nie mógł sobie na nie jednorazowo pozwolić. Opakowanie posiada 30 kapsułek więc starczy każdemu spokojnie na miesiąc. Działanie kapsułek na chwilę obecną oceniam w skali 5 na mocną 3. 

Jeżeli jesteście zainteresowane tymi produktami to spokojnie możecie je zakupić tutaj:

http://www.sklepestetyka.pl/dermofuture-anti-hairloss-capsules-df5-woman-kapsulki-wspomagajace-szybszy-wzrost-i-zapobiegajace-wypadaniu.html?gclid=Cj0KEQjwhN-6BRCJsePgxru9iIwBEiQAI8rq8whWccaP3pKT3y7gQVGedgbr9O-XJz0WHtAQ-KzerF8aAiwf8P8HAQ

http://www.sklepestetyka.pl/dermofuture-anti-hairloss-shampoo-df5-woman-szampon-przyspieszajacy-wzrost-i-zapobiegajacy-wypadaniu-wlosow.html






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)