wtorek, 6 grudnia 2016

Prezent handmade dla niej i dla niego, czyli zrób to sam.

W dzisiejszym wpisie pokażę Ci jak w łatwy i przede wszystkim tani sposób można sprawić bliskiej osobie prezent pod choinkę i inną okazję. Tak naprawdę nie ma znaczenia kogo nim obdarujesz. Oczywiście można taki kupić w sklepie, ale nic tak nie cieszy jak prezent od serca, który wykonało się samemu. Nie jest to pierwsza rzecz, którą samodzielnie zrobiłam w prezencie swojemu narzeczonemu. Dlatego jeżeli chcesz wiedzieć, co takiego mój przyszły mężuś dostał dziś na Mikołajki to zapraszam na wpis.

Odkąd pamiętam moja mama od zawsze była zafascynowana rzeczami typu handmade. Sama zresztą od wielu lat robi biżuterię, a sezonowo także bombki na choinkę i wiele innych rzeczy, o których jeszcze zapewne nie mam pojęcia. Dlatego zamiast kupować bezmyślnie w sklepie już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zrobienia słoiczka z powodami, dla których kocham moją połówkę. Oczywiście część pomysłów ściągnęłam z internetu, a część napisałam od siebie. Jednym z nich jest to, że kocham mojego faceta nawet jak mnie wkurza i śpiewa przy tym piosenkę Taco Hemingaway'a. Dlatego jeżeli zdecydujesz się na zrobienie takiego prezentu to nie spisuj wszystkiego jak papuga z internetu, a dodaj też coś od siebie. Ma to być prezent od Ciebie, a nie od obcej osoby. Ile tych powodów napiszecie zależy od Was. Ja wypisałam tylko i aż 150, ponieważ więcej nie weszło mi w słoiczek. 

Jak już wspomniałam na samym początku taki prezent można również kupić w internecie, ale ceny nie należą do najniższych. Koszt takiego spersonalizowanego prezentu to około 80-100 zł. Ja natomiast zapłaciłam za słoiczek 5 zł w Pepco, 3,50 zł za kolorowe karteczki i za 3 opakowania gumek do warkoczyków zapłaciłam 3 zł. Można by rzec, że koszt zrobienia słoiczka wyniósł mnie nie całe 15 zł. Oczywiście długo się nad nim nasiedziałam, ponieważ własnoręcznie wypisywałam na karteczkach powody, dla których kocham swojego narzeczonego. Myślę, że prezent się udał, ponieważ Mati do końca nie wiedział co dla niego szykuję. Wszystkie powody od razu przeczytał, a przy niektórych się nawet uśmiechnął. Jeżeli podobają Wam się wpisy z propozycjami na prezent to dajcie znać w komentarzu. Zachęcam również do polubienia mojego fp na Facebooku pod nazwą Monaries. :-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)