czwartek, 13 października 2016

Relaks z zestawem Natural Spa z ekstraktem z owoców leśnych od DermoFuture Precision? Czemu nie!

W ostatnim czasie miałam przyjemność stosować przyjemnie pachnący zestaw, w którego skład wchodzi żel, a także masło do ciała o zapachu owoców leśnych od DermoFuture Precision. Jak wiadomo każdy z nas potrzebuje czasem się zrelaksować, a taki zestaw ma nam właśnie w tym pomóc. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii jak spisał się takowy zestaw to zapraszam do lektury. 

Ogólnie nie mam czasu na branie długich kąpieli i zazwyczaj wygodniej i szybciej jest mi wziąć szybki prysznic. Dzisiaj jednak pozwoliłam sobie na odrobinę przyjemności z wyżej wspomnianym zestawem. Żel jak to żel. Nie ma co za dużo się rozpisywać na jego temat. Zapach jego jest słodki, ale nie mdli. Żel ogólnie jest bezbarwny, a w środku pływają czerwone mikrokapsułki, które doskonale się rozpuszczają. Produkt świetnie się pieni, doskonale myje skórę, a także nie podrażnia jej. Jako, że od dziecka wiele rzeczy mnie uczula z ręką na sercu mogę ten kosmetyk polecić również alergikom. Dodam również to, że jest on dość wydajny, ponieważ jego zawartość to aż 300 ml. Oprócz właściwości myjących skórę można go również zastosować jako płyn do kąpieli dolewając go do wody. 

Drugim produktem, który znajdował się w zestawie jest masło do ciała również o zapachu owoców leśnych. W swoim składzie podobnie jak poprzedni kosmetyk posiada on również mikrokapsułki z witaminami, które doskonale się wchłaniają w skórę. Masło jest produktem, który użyłam zaraz po wyjściu z kąpieli i osuszeniu skóry. Kosmetyk ten doskonale nawilżył moją skórę i pozostawił ją jedwabiście gładką nie zostawiając na niej tłustych plam. Polecam go osobom niecierpliwym, ponieważ bardzo szybko się wchłania. Już po jednym jego użyciu widać sporą różnicę jeżeli chodzi o nawilżenie. Masło ma 200 ml, ale również jak żel wystarczy nam na bardzo długi okres czasu. Oczywiście oprócz zapachu owoców leśnych są jeszcze inne zapachy, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Koszt takiego zestawu to około 30 zł, czyli cena dość atrakcyjna. Taki zestaw nadaje się również jako prezent na urodziny, ale myślę, że bez okazji też warto go podarować komuś bliskiemu. 

Zapraszam również do obejrzenia kilku zdjęć z dzisiejszego relaksującego wieczoru. :-)

Taki zestaw możecie zakupić tutaj: http://tenex24.pl/296,zestaw-natural-spa-candy-pink-z-ekstraktami-z-owocow-lesnych.html













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu wszedłeś to zostaw po sobie mały ślad.
Będzie mi miło. :-)